Image Alt
Stec Rally Rent

Nasze samochody

MITSUBISHI LANCER EVO VI GRUPA H

silnik MIVEC (zmienne fazy rozrządu) 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
pojemność 1998 cm3
moc max 315KM przy 6000 obr./min.
turbo zwężka 32mm, ład.: ok. 1.8 bara
max moment 600Nm przy 3100 obr./min.
skrzynia biegów 5-cio biegowa, sekwencyjna
sprzęgło stalowe, suche
napęd napęd stały na 4 koła AWC (All-Wheel Control) + ACD (Active Central Differential)
zawieszenie zawieszenie z grupy R ( Mitsubishi Lancer evo IX R grupa) amortyzatory Reiger Racing Suspension,
hamulce Brembo, wentylowane, tzw. tarcza pływająca 355 mm przód/300 mm tył
przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 sek.

FORD FIESTA PROTO R

silnik MIVEC (zmienne fazy rozrządu) 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
pojemność 1998 cm3
moc max 315KM przy 6000 obr./min.
turbo zwężka 32mm, ład.: ok. 1.8 bara
max moment 600Nm przy 3100 obr./min.
skrzynia biegów 5-cio biegowasekwencyjna lub 6-cio biegowa sekwencyjna
sprzęgło stalowe, suche
napęd napęd stały na 4 koła AWC (All-Wheel Control) + ACD (Active Central Differential)
zawieszenie Reiger Racing Suspension
hamulce Brembo, wentylowane, tzw. tarcza pływająca 355 mm przód/300 mm tył
przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 sek.
prędkość maksymalna prędkość maksymalna 225 km
001

Wyścigowy Ford Fiesta Proto

silnik MIVEC (zmienne fazy rozrządu) 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
pojemność 1998 cm3
moc max 950KM przy 9000 obr./min.
turbo ład.: ok. 2.0 bara
max moment 900Nm
skrzynia biegów 5-cio biegowasekwencyjna lub 6-cio biegowa sekwencyjna z łopatkami
sprzęgło stalowe, suche
napęd napęd stały na 4 koła AWC (All-Wheel Control) + ACD (Active Central Differential)
zawieszenie Reiger Racing Suspension
hamulce Brembo / Ap Racing
przyspieszenie 0-100 km/h: 2,6 sek.
prędkość maksymalna prędkość maksymalna 250 km

STEC RALLY AUTO MOTO SPORT POLAND SP. Z O.O.

ul. Wodna 5, 23-250 Urzędów
+48 667 459 555
biuro@stecralliart.pl